اکورد تا من بدیدم روی تو محمد اصفهانی
♪♫تار تا گيتار♪♫
وبلاگي براي علاقه مندان موسيقي
تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, | نویسنده : مريم

 اکورد تا من بدیدم روی تو - محمد اصفهانی

 

 

 

 Cm              Bb       Cm           Bb              Cm              Fm     Eb        Cm

تامن بديدم رويِ تو اي ماه و شمعِ روشنم      هر جا نشينم خرمم هر جا روم در گلشنم

 

 Cm         Bb     Cm            Bb              Cm               Fm    Eb       Cm

من آفتابِ اَنورم خوش پرده ها را بر درم          من نو بهارم آمدم تا خارها را بركَنم

 Cm             Bb                    Cm                Bb             Gm         Fm     Gm           Fm

تو عشقِ زيبايِ مني هم من توام هم تو مني  خشمين تويي راضي تويي هم شادي و هم درد و غم

 Cm          Bb          Cm               Bb               Gm            Fm         Gm             Fm

لطفِ تو سابق مي شود جانِ من عاشق مي شود    بر قهر ، سابق مي شود چون روشنايي بر ظُلَم

 Cm          Bb           Cm                Bb                 Cm     Fm            Eb           Cm

گويم سخن را بازكو مردي كَرم ز آغازگو                هين بي ملولي شرح كن من سخت كُند و كودنم

 Cm           Bb           Cm              Bb              Cm      Fm         Eb             Cm

گويد كه آن گوشِ گران بهتر زهوشِ ديگران        صد فضل دارد اين بر آن كانجا هوا اينجا منم

به درخواست امیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیج رنک

فال حافظ